sobota, 27 lipca 2013

Witam.

Ech, powitania nigdy nie były moją mocną stroną... Ale trzeba jakoś zacząć :).
Tak więc jestem Kitsune Kou!
Interesuję się lalkami kolekcjonerskimi, już od 3 lat. 
Miałam wcześniej kilka blogów, jednak trochę nie wypaliło, mimo, iż jeden z nich
prowadziłam ponad rok. Cóż, teraz, na Pingerze liczy się to, ile ma się lalek i ile
wkłada się w nie pieniędzy, nie serca... A ponieważ lalkarstwo to moja pasja i nie chcę
jej kończyć, postanowiłam spróbować na blogspocie. Blogger ma daje też więcej
możliwości... Może tu się odnajdę?
W każdym razie - jestem posiadaczką jednej Pullip - Pullip Merl.
Nazywa się Caramel.
Dostałam ją po trzech latach "nauki" o nich. Jest więc dla mnie szczytem szczęścia,
mimo, iż moja Lista Wielkich Planów i Marzeń ciągnie się jeeeeeszcze długo :).
O nich i o moim życiu dowiecie się z tego bloga, ponieważ nie chcę, aby ten post
był długi c:. Więc pokażę wam tylko Caramel i zmykam, czyli moje oczko w głowie!





2 komentarze:

  1. Witam Roniaczu i czekam na więcej zdjęć Caramelka : D

    OdpowiedzUsuń
  2. No hej :)!
    Fajnie, że powróciłaś do swojej ,,pasji" ♥. Masz śliczną lalkę *.*
    Będę tu wpadała i jestem pewna, że odnajdziesz się tutaj :).
    Życzę Ci powodzenia :3!

    OdpowiedzUsuń