poniedziałek, 14 lipca 2014

Summer come!

Witajcie kochani .
Pamiętacie, jak kiedyś obiecałam, że zmienię tematykę bloga na bardziej "życiową"? Nadszedł ten dzień :3.
Kilka dni temu udałam się na sesje z moimi przyjaciółkami. Lecz tym razem to nie Caramel była modelką, lecz.... ja! Stwierdziłam, że dobrze mi kilka cykniec zrobi   . To, że je tu dodaje ma na celu to, abym pozbyła się kilku swoich istotnych kompleksów. Wiem doskonale, najurodziwsza nie jestem, ale chce walczyć ze swoimi niedoskonałościami  .
























(Nie odpowiadam za wszelkie powstałe podczas oglądania tych zdjęć szkody, tzt. pękniętych monitorów laptopów, komputerów, tabletów czy na czym wy to tam oglądacie!)






A to moje ulubione   . Hahahaha!



Zdjęcia na małym Stonehenge :D.
Nooo.. Wiec mam nadzieje, że jednak wasze sprzety elektroniczne przetrwały te złe widoki xD.
Tak wiem, zdecydowanie lepiej spisuje sie po tej drugiej stronie aparatu ^^.
No ale.. było miło, i przede wszystkim, spędziłam czas z moimi świrami!   
I jak Wam sie podoba nowy wygląd bloga? Sama go robiłam, zajął mi kilka godzin, ale uważam, że jest tu teraz miło i warto było wyjąc te 4 godziny z życiorysu  .
Jeszcze w tym tygodniu coś sie tu pojawi, bo (tak, znowu! Jak co roku :D) .. w sobote wyjeżdżam na upragnioną kolonie! Cieszycie sie tak jak ja, czuje to!    Jade podbijac Włochy, Lazurowe Wybrzeże, nadchodze! Ale w piątek jeszcze dodam coś, bo tego dnia ide do fryzjera, farbuje włosy :3. Efekty zobaczycie, na stówkę!
Soł, chcecie aby mój blog pozostał taki.. życiowy? Abym pojawiała sie tu częściej? c:
Tak wiec, do napisania!
                           ~Kitsune

2 komentarze:

  1. Daria fotografem hahaha <3. Z taką modelką to tylko robić zdjęcia :). Nowy wygląd świetny i pisz zdecydowanie częściej!
    [KLIIIIK] ♥
    PS. Kochanie, wyłącz weryfikację obrazkową ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie najlepsze :D.
    Ślicznotka moja *.* Jesteś piękna i koniec ♥.
    A co najważniejsze ... mój sprzęt to przeżył (jeeeej!) xD.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń