czwartek, 12 września 2013

Happy.

Oto piszę przed wami - panienka gimnazjalistka :D. Mam naprawdę masę rzeczy do opowiedzenia.
Wybaczcie, że nie pisałam taaak długo, ale szkoła to szkoła. Nie chcę od pierwszych dni robić sobie zaległości, więc staram się systematycznie uczyć.
Ogółem mój dzień wygląda mniej-więcej tak :
- wstać.
- iść do szkoły.
- odrobić lekcje.
- spać.
Ale jestem z tego BARDZO szczęśliwa.
Wreszcie (po 6 latach) mam normalną klasę. Demokratycznie zostałam przymuszona do bycia przewodniczącą klasy  (co nawet mnie cieszy) i jest naprawdę OK.  Do szkoły chodzę na piechotę, przynajmniej teraz. A jesień jest jedną z moich ulubionych pór roku. Lubię styl ubierania się na jesień, sweterki, botki, jeansy i moja ukochana kurtka a la ramoneska. Fajnie jest też przyjść ze szkoły i okryć się miękkim kocem z  herbatką z cytryną bądź kakao. Uwielbiam też spać, kiedy jest mi zimno ♥.
O klasie i nowej szkole powiem tak - szkoła jest ogromna, ale bardzo przytulna. Mam własną szafkę, tak jak mi się zawsze marzyło. A moja wychowawczyni... zbiera lalki. Cóż, nie Pullip, lecz lalki teatralne. Co do Caramel - siedzi w swoim pokoiku, naprawdę, czasami mam ochotę rzucić wszystko i zacząć robić jej zdjęcia, ale wiem, że nie mogę. Ważne, że to lalki i że są nas dwie. A w klasie jest super (na razie, z pierwszych tygodni) mam nawet dziewczynę, którą pasjonuje też Azja ♥. Ba , ma być klub mangowców.
Także teraz mykam, lecę oglądać anime, tak dawno tego nie robiłam!
  ~Kitsune.

 

1 komentarz:

  1. Cieszę się z Twojej obecnej sytuacji i oby tak dalej :).
    A plan na dzień ... GENIALNY ♥!

    OdpowiedzUsuń